.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:جهل اطلاعات در استان گیلان

در استان گیلان قحطی اطلاعات وجود ندارد، بلکه جهل اطلاعات وجود دارد و دستگاههای اجرایی برای به دست آوردن اطلاعات موازی هزینه های زیادی می کنند.

مهندس قهرمانی استاندار گیلان در مراسم افتتاح مرکز فرماندهی و مدیریتی بحران استان گیلان در استانداری اظهار داشت: سعی و تلاش همه باید در راستای پیشگیری از بحران در جامعه باشد زیرا جلوگیری از بحران و هدایت درست در حین بحران سبب کاهش میلیاردی هزینه ها می شود.
وی افزود: به دستگاهها توصیه می کنم که اتاق بحران را به عنوان یکی از مراکز ناجی سیستم و ساختار خود و استان بدانند و نهایت همکاری را با آن داشته باشند. مهندس قهرمانی ادامه داد: اتاق بحران همواره باید در فکر بوده و مدیریت بحران بر آن حاکم باشد و تلاش می کنیم تا این مرکز بهترین مرکز فرماندهی و مدیریتی بحران در کشور باشد.
وی با بیان این مطلب که همواره 90 درصد اطلاعات استان همواره موجود است، تاکید کرد: یکی از اهداف مدیریت بحران جمع آوری اطلاعات همه جانبه از استان و به روز بودن اطلاعات آن است.
وی گفت: تصمیم صحیح و به جا در کنار انتخاب درست بسیار حائز اهمیت است و این مرکز از تجهیزات، اطلاعات و پشتوانه خوبی برخوردار است.
همچنین در این مراسم مهندس علیزاده رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه استان گیلان ضمن تشریح اهداف مهم تاسیس مرکز کنترل و مدیریت بحران در استانداری گیلان اظهار داشت: اتاق بحران محلی است که کنترل و مدیریت و فرماندهی عملیات در آن انجام می شود و باید مکانی امن و مقاوم باشد.
وی افزود: در یکی از اضلاع استانداری ساختمانی به مساحت 1500 متر مربع و با توان مقاومت زلزله 8 ریشتری و به صورت کاملا امن و ایزوله و با تجهیزات کامل ساخته خواهد شد و مکان فعلی اتاق بحران موقت است. علیزاده تصریح کرد: کلیه اطلاعات مراکز و نقشه های به روز استان و غیره در بانک اطلاعات اتاق بحران موجود است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.845 seconds.